Monday, October 13, 2008

Tentang Gua

firstly, sbg pembuka tirai rumah terbaru gua ni, gua nak story mery skit pasal diri gua... ermm xde la skit sgt, kira byk la jg hahaha...

nama gua Farial Azreen Bt Azhar, gua lahir di Hospital Besar Pulau Pinang and besar kat merata-rata negeri, almaklum la abh gua tu kan pegawai tentera so gua nyer famili memang byk posting argghh, cayoikk la abah hehehe...

kira macam anak mami la gua ni, gua lahir pd 12 mac 1990 (muda lg tu), berzodiak Pieces tu... nama panggilan gua ni ada mcm2, tp kebiasaannya gua lbh senang dikenali sbg Faryal... tp kalo famili gua lebih senang panggil gua Ayien or B.U.M...

gua adalah anak yg sulung and gua ada lg 2 org bro, kiranya cam gua ni pewaris segala harta mama dah juga abah gua la muahahaha... ye la kan ke gua satu2 nya anak gadis sunti dlm famili jd seharusnya gua haruslah di utama kan dl hahaha...

kalu masa lapang gua suka melalak, x kira la lagu apapun sumer gua tibai je...gua jg paling suka mkn meggi, 1 hari kalu xkena meggi rasa idup x best arghh beb dan jg gua suka sgt minum air yang berais sbb kalu gua minum air suam gua rasa nk muntah, wekk wekk...

zaman skolah gua mula di Sek. Ren Mejer Jeneral Dato Ibrahim, pas tu Sek. Ren. Keb Mantin, Sek. Ren. Keb Si Rusa kemudian Sek Ren. Keb Pengkalan Tentera Darat dan last skali gua habis blajar di Sek. Men Keb Iron River, byk kali gua pndh skolah, sumer tu adalah antara skolah2 yg gua dah tngglkan tapak kaki di situ hahaha...

sikap positif dlm diri gua yg paling ketara daalah happy go lucky, cpt kesian pd org dan jg murah hati tau... yg negatif pula gua x dpt ubah hingga hari ni gua mmg jenis yg suka tido xkira masa tp kalu gua dh dpt tido gempa bumi ke, tsunami ke atau ribut taufan ke gua x peduli dh sbb gua nk trs kan perjuangan gua utk tido huhu...

gua jg jenis yg degil, apa yg gua rasa nk buat gua akan buat sj dan gua dh x peduli lg psl org lain... tp semenjak kehadiran org2 yg menjd semangat gua, gua cuba utk merubah diri gua yg sblm ini so as to become a good person la...

so, rasanya smp sini je gua dpt story kn, nk tau kisah gua lg lu org tunggu ya...

ok gua choww...

No comments: