Tuesday, October 21, 2008

Hangitnya Cinta Gua

hmmm, amacam tajuk n3 gua ni mesti lu org pikir knp mesti Hangit kn? story ni xde kena mengena dgn dapo rumah gua ke apa tp ni story pasal cinta gua yg gua dok pulun goreng since awal ramadhan yg lepas lg tp tetiba je jd hangit huhuhu... may be sbb gua buka api dapo gua besar sgt agaknya tp dalam pada tu cuba lu org usha byk2 kali gambar kat bawah ni...

haaa dh puas usha ke? lu org kenal ke sapa gerangan pengantin yg berwajah ayu dan tampan ni? meh sini gua nak buka story gua dgn kisah diaorg ni dulu... yg si pompuan tu adalah angah gua a.k.a kak ain kakak kesygan gua dan yg si laki tu pula adalah si ehem ehem gua, tp agak pelik la knp bercinta dgn gua tp kawin dgn org lain ni habis tu gua nak kawin dgn sapa? xkan dgn abg jebat pula kot sebab nanti kesian lak xdpt kawin dgn along gua a.k.a kak kasih lak huhuhu... hmm terpaksa la gua cari calon laki lain...

pernah x lu org terpikir bila org yg kita sayangi sebenarnya xpernah pun menyanyangi lu org? sakit x hati bila lu org terpaksa tgk boipren lu org bersama dgn org lain... nak dijd kan cerita gambar diatas 2 sedikit sebanyak telah menggangu emosi gua tau x, bikin gua panasssssssss sj berasap beb bila gua tgk gambar tu... kiranya ni satu tamparan hebat pd gua yg membuatkan gua terbangun dr mimpi gua sblm ni, in fact gua sekarang berada di alam yg nyata xada mimpi2 lg...

now baru gua sedar yg gua sbnrnya dipermainkan, diperbodohkan dan xcukup dgn itu gua juga terperangkap dgn jerat cinta palsu yg bertopengkan janji2 manis... tp jgn ingat gua xboleh lepaskan diri gua dr perangkap yg x seberapa tu, cuma gua xtau dimana silapnya sehingga gua xdipedulikan lg... ya mungkin gua terlalu naif dlm bab cintan2 ni tp xbermakna gua mudah dijatuhkan begitu sj... betapa bodohnya diri gua ni smp diperbodohkan oleh org yg xada responsibility mcm ni but b4 this mcm2 ayat manis dia semua kluar...

“(v) love u al” >> ya2 gua mmg lap boipren gua smpai berkilat..

“I like u al..ur kinda cute” >> ermm..mmg gua cute miut, mekacih byk2 ye... pancing lbh nmpak..

“will u be apart of my life?? “ >> dh brapa ramai gurlz yg terima sentences yg same dgn gua?? Ingat ni shooting filem ke... asyik take 1, take 2.. huhhh...

“I shud thnx2 u al..coz al yg sudi..(v) janji akn jga al baik2,bual al happy slalu..” >> mcm ni rupanye cara dia jaga gua, isskkk terharu sungguh la... ya2 gua mmg teramat la sudi kena tipu...kan, kan, kan.. bodohnya...

“wana say thnx 4 stuf yg al bg..appreciate it..love u syg..” >>next time klu nk appreciate gua bg la award mcm yg FINAS buat 2... ok gak sbb ada trophy kan...

”(V) xblh nk ckp (v) btl2 sygkn al tp (v) nk jadikan al ni org penting utk (V)” >> penting la sgttt kan..gua ni kan V.I.P (Very Important Princess) wahhh gitu….

agak lama gua xreceive msj2 mcm 2 rasa rindu la pulokkk… hmm tp gua rasa semua2 tu ZERO la nothing impact on me ok... gua xtau apa mslh boipren gua ni sbb senyap mcm tu sj, ingat mak gua besorkan gua supaya jd tunggul ke haaa... hmm gua xtau apa yg terjadi but i'm sure people who around me and seround him know what is going on but gua ni sj yg slow skit, lambat catch up apa yg diaorg nk bgtau gua sbnrnya... apa yg aku rasa sekarang, LOVE IS NOTHING, hangatnya cintan gua ni telah bertukor jd hangit xtau la boleh diselamatkan lagi atau x, sbb klu hangit mmg tunggu masa sj argghh nak jd hangusssss.... isskk isskk...

papehal pun so sorry la coz gua terpaksa publish kan gambar kawin angah gua ni tp gua rasa pengantin ni xmarah nyer coz gua tau drg mesti suka sbb glemer la pas ni kan jd Pengantin Terhangat Di Pasaran hehehe... cuma gua nak pesan jgn nanti smp terhangit mcm gua sudah... oklah gua pun nak pi cari boipren gua and nak dptkan info terkini hiburan seksi, alamakkkkk sensasi laaa muahaha... salam syg dr gua reporter majalah Mempelam... gua chowww...

3 comments:

Kasih Alyza said...

perasaan cinta kasih syg akan hadir tanpa dipaksa adik....

bl kehadiran kita dh x dipedulikan jln yg terbaik ada lah mengundurkan diri...

tdk bermakna bila idup tanpa cinta kita akan rasa mati tp kita akan mati jika tidak dicintai oleh Allah S.W.T...

MedicMesir said...

thankz akak...

Anonymous said...

al, jgan rsau kak yani ada thu. bla cinta didusta mmang lah kta akan rsa mcam tu al. sabar thu. syang al.