Wednesday, October 15, 2008

Macam Bagus


gua pelik lah dgn segelintir manusia yg berlagak macam bagus2 saja, tapi sebenarnya haprak gila... kalau dah diri sendiri tu tak bagus jangan lah pula tunding jari dekat orang lain kan...

yang gua pelik tu kenapa org bagi bunga nak balas dengan tahi pula kan? tak ke kuang hajar nama nya tu... gua paling pantang manusia2 yg jenis macam ni...

gua geram kat sorang umat manusia ni, ingat lu bagus sgt ke? apa standard lu nak lawan gua? lu ingat lu hebat ke? bukan hebat tapi musibat saja muahahaha...

gua bagi amaran sama lu, kalau lu nak hidup lama baik lu sedar diri lu sebelum lu gua hilangkan kesedaran dalam diri lu tu...

gua jenis yang tak suka cakap banyak, tapi sekali mulut gua cakap mau keluar api mengalahkan naga...

ingat gua bukan main2, gua betul2 marah... ok gua chowww...

No comments: