Friday, October 17, 2008

Hangatnya Cinta Gua

yo wassup wassup... kali ni gua nk story part yg memang dah masak dgn lu org sume, story ni memang ada kena mengena dgn gua, citer budak remaja yg kemaruk beb... kemaruk CINTA!!!

xpyh nk intro panjang2, nanti meleret sakan lak jwbnya huhuhu... nape erkk gua nak citer bab cintan lak? ala, sj la gua nk supaya lu org tau camne gua feeling2 mcm ni, almaklumlah first love gua, konon nya lah... so pengaruh dunia cintan ni sedikit sebanyak telah mempengaruhi pale otak gua hingga menyebabkan pale gua sesak mcm traffic jam dkt puduraya tu, hahaha...

CINTA.... bole membutakan mata hati seseorg, xkira lah girlz or boyz, tp penangan cintan pd gua mmg hebat lbh2 lagi klu jenis yg mcm gua yg tangkap cintan giler habis dkt boipren gua 2... bole kata gua ni tgh mabuk cinta la dan gua paling suka gan bab 'jatuh cintan' ni hahaha sbb klu nk diikutkan gua rasa cintan yg luhur lahir dari rasa jatuh cintan tu sndr bkn jatuh tangga or jatuh yang sbgnya ya...

tu kira pendapat gua, klu lu org x setuju pun gua peduli apa kn, muahahaha... disebabkan jatuh cintan la gua dpt balasan dan akhirnya telah membawa gua kpd hubungan cintan, percaya x perkenalan yg x lama 2 telah membolehkan gua ngam dgn boipren gua ni...

wah hebat kan, namapun first love kn so gua x perlu take long time tuk kenali hati dia, tp sejauh mana gua mengenali dia tu yg menjadi persoalan skarang ni...

gua selalu terbuai mimpi indah dgn cintan gua, fikiran gua asyik dok melayang saja seolah2 dgn norma dunia cintan, nikmat cintan mmg syok habis, syok sgt2 wei...sehingga gua lupa hargai diri, coz gua asyik maksyuk dibuai mimpi, gua terlalu mengikut kata hati, gua terasa bahagia dgn boipren ni tp gua xtau sama ada hanya sementara or buat selamanya...

gua benar2 tulus ikhlas menyanyangi dirinya dan gua rasakan syg gua pd dia lebih kuat berbanding syg dia pd gua.. gua xtau adakah dia nmpk semua tu dalam diri gua, hmmm jawapannya hanya ada pada boipren gua saja, tp klu lu org nk tau baik pi tanya dia sendiri kan... tp klu boipren gua xnk bagitau, nasihat gua kt lu org, Lu Pikir La Sendiri ok, huhuhu...

setakat ni saja story cintan gua, nanti kita jumpa lagi, chowww....

3 comments:

Kasih Alyza said...

jatuh cinta mmg saat yg paling indah... namun jgn lupa cinta kpd ALLAH adalah yg kekal abadi..

Faryal Adzrin @ Al said...

ya...btol2 kak..cinta pd manusia mmg xkn kekal..tp cinta pd NYA yg akn kekal abadi buat selamanya..

Anonymous said...

yg pnting al, syngi lah dri kta dlu sblum kta nk srah kan syang tu pda org lain.