Tuesday, October 21, 2008

Macam-macam

waduh, waduh, waduh capek bangat deh gua time ahad yg lepas... uiikk pehal lak gua tetiba speaking indon ni hmmm, dh teringin sgt la ni nk jg jd warganegara sana hehehe... ni gua xnak story lebih2 lu org tgk lah sendiri gambar2 kat atas ni, haa ni antara port merempat gua and angah (kak ain) kesayangan gua ahad lps, cian kn dah macam xder mak bapa je gua tgk huhuhu... mana xnya dh a merempat sana sini, time ni klu lu org nk tau gua rasa kitaorg lah minah rempat yg paling vogue sekali, bkn minah rempit tau tp minah rempat... wahhh boleh gitu siap pose bagai lagi hahaha...

haaaa yg ni lak gambar time kitaorg dgn selamba and muka tebal macam tembok cina tu dtg beraya kat open house DSAI, oit bkn Anuar Zain la tp Anuar Ibrahim my idola huhuhu... almaklum lah kitaorg kan special guest yg xdiundang la katakan hehehe, tp sbg puteri keadilan gua and angah gua melaksanakan la tanggungjawap kitaorg utk serbu makanan yg ada chewahhh... berangan je la kan, haaa lihat sj la apa yg kitaorg melantak kat situ, samosa je... sedih btl pdhal punyalah byk makanan yg ada cuma yg ni jer mampu makan, melahap sakan lah kitaorg, mana xnya dari pg perut gua dgn angah xterisi pape pun lagi, sadis sungguh sadis laa tp atas semangat along kitaorg (kak kasih), kitaorg jejak jg open house DSAI tu, bangga sehh hahaha... smp sini dulu, gua chowww....

No comments: