Wednesday, November 12, 2008

Gua Rindu Sama Lu

gambar ini mengingatkan gua pd lu... (walaupun gua tau lu xprnh ingt kn)
gua rindu sgt sama lu beb... (walaupun gua tau lu xrindu sama gua)
gua xtau mcmana situation lu skarang ni, gua harap lu ok sj... (walaupun gua tau lu tgh K.O)
gua minta maaf kalau gua xdpt contact lu wat masa ni... (walaupun gua tau lu ada contact gua)
tp gua nk lu tau yg gua xprnh lupakan lu beb... (walaupun gua tau lu dh lupakan gua, mngkin)
gua ttp ingat sama lu, gua ttp anggap lu kakak gua... (walaupun gua tau lu xprnh anggap gua adik lu, mngkin)
walau mcmana marah dan benci lu pd gua... (walaupun gua tau lu marah gua sgt2 tp lu xkan benci gua kn)
gua sentiasa sygkan lu smp bila2... (walaupun gua xtau lu akan sygkan gua x smp bila2)
sbb lu sgt2 istimewa Nor'ain Bt Musa...

8 comments:

Kasih Alyza said...

adik, berilah masa pd kak ain k... sbnrnya jauh di dlm dasar ati kak ain dia terlalu menyanyangi adik...

mngkn kak ain perlukan masa tuk bersendirian dan kita hanya berdoa yg baik2 sj pada dia k...

yani am said...

al, kak yani pun rndu jga dkat kak ain. hanya kak kasih sja yg thu kak ain dimna kan.

Djebat said...

al, kasih sayang kita yang tentukan, Allah cuma merahmati. Masa disayang semua baik, bila dah benci hilang terus semua kebaikan. Abg tau al adik yg baik..sob.. tapi ntah la, kami saudara lelaki ni..sob..tak sebaik & semulia dia..sob..kalau al masih terima kami..sob..ketahuilah..sob..kami tak pernah buang orang..sapa yang nak jauhkan diri dri kami silakan la..sob..sapa yg masih sudi sayang kami..sob..Hanya Allah yang membalasnya..

Nor 'Ain Musa said...

ni apa kes ni.. tolong la. yg tak tau cite jgn nak masok campor, pi masok masjid jerr

Faryal Adzrin @ Al said...

adoiiii ape ni gaduh2 sesama adk brdik....

Nor 'Ain Musa said...

AKU TAK MINTAK KISAH AKU DITULIS DLM NI. YE, NI MMG BUKAN BLOG AKU TAPI AKU MINTAK HORMAT PERMINTAAN AKU

Faryal Adzrin @ Al said...

erkkk xde sape pn tulis kisah sape...
ni juz rindu yg nk diluahkn drpd seorg adk kpd seorg kakak..xleh terima xpela..

Kasih Alyza said...

apa mslh gaduh2 nie.... tlg la jgn memalukan diri kita sndr k...

kasih syg bkn bole dijual beli, jgn menghukum yg lain krn kesilapan org lain...

terima la gn lapang dada jgn smp bara menguasai diri...